SL HipHop Music Samaje Wisai - Insaf, Lil Mith Ft N Game Mp3 Download ~ SL Hiphop Music

Samaje Wisai - Insaf, Lil Mith Ft N Game Mp3 Download

Listen Samaje Wisai - Insaf, Lil Mith Ft N Game

  Samaje Wisai - Insaf, Lil Mith Ft N Game Lyric
n game මම උබලගේ මරණය තියනවා උබේ ඔලු කට්ට කුඩුවෙන්න
කරපන් වයිරයේ මට සාපය දාපිය හිරකූඩුවේ බොල හෙට මම
ගෑනු හොදයි රෑට නිදි#‪#‎න‬ මං කරන්නේ මගෙ රැප් එක g ලට
අසන්වරයි සමාජ තත්වය කෙල්ලෝ එන්නේ මං එක්ක බු#‪#‎න්න‬
රෑට පදිරි ගොක්කොල සැරසිලි
රුවිත හොදයි හාරත මලකෙලි
උබ තෙත්වෙයි මටහරි බඩගිනි යමුද කෙල්ලේ දිව්‍යලෝකේ වැටි වැටි
ආ පැටිකිරිය නම් හොදයි කලු හම නම් බන් අති ව්ශිශ්ටයි
බැනපන් කරපන් අපායේ පලයන් කින්ඩි නැතුව මගේ ඔලුවට තියපන්

සමාජ තතු විස්තර
දැනගන් කෙල්ලන්ගේ චාටර් වැඩකිඩ
n game නෑ කාටත් පදිරිය
මරනව සිංහල රැප් අපි කොරටම

Samaje Wisai - Insaf, Lil Mith Ft N Game Mp3 Download

Previous
Next Post »